Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
HJ

Hebedo Jebanka

24. 7. 2012 19:47
A co takle opačný případ?

Táta čte pohádku, zatímco se maminka tiše vytrácí,neb za rohem už přešlapuje "pšššítel", no a ten řev je až k ránu, kdy maminka po provedené činnost ani nemůže únavou vyjít schody...

0 0
možnosti
PZ

PeTaX

24. 7. 2012 17:21
Jenže znám to samé u některých

maminek. Možná jste to nemusela napsat tak genderově.

0 0
možnosti
X

xychteen

24. 7. 2012 15:48
Tatínek dělá co může...

http://www.dyxoft.cz/dXTalez/vloji.html#4

:-)

0 0
možnosti
MD

mikado12

24. 7. 2012 15:39
Jééé

to je vlezlý. To se bude maminkám líbit;-D

0 0
možnosti
TK

honda_mrkos_pajdusakova

24. 7. 2012 15:50
Re: Jééé

Ale jenom těm, jichž drahá polovička nechlastá...

0 0
možnosti
JR

jori

24. 7. 2012 15:38
alkohol je svinstvo!

no, a proto hulim ...

Pepa, budouci prezident vesmiru!

0 0
možnosti

Danny boy

24. 7. 2012 17:10
Re: alkohol je svinstvo!

No fuj! Kuřáci jsou v mnohem větším opovržení než alkoholici. Alkoholik škodí jen vlastní rodině, zatímco kuřák všem.

0 0
možnosti
  • Počet článků 105
  • Celková karma 21,88
  • Průměrná čtenost 1524x
"Pomáhám lidem překonat problémy, životní krize a závislosti. Otvírám v nich cestu do vlastního nitra, cestu k sobě.  Navádím je na nový způsob života bez úniků od sebe sama. Probouzím v nich smysl, stejně jako jsem ho kdysi probudila v sobě“.

Jsem žena, terapeutka, adiktoložka, jsem člověk. V životě jsem zažila spoustu příběhů lidí, kteří se dostali do závislosti na alkoholu či jiných návykových látkách. Před mnoha lety jsem závislost prožila. Díky svému poslání mohu zažívat příběhy těchto lidí, kteří si vybojovali zpět zdraví a kvalitní život, stejně jako kdysi já. Jsem autorkou léčebného pobytového systému v délce 33 dní. Jsem zakladatelkou prvního soukromého anonymního zařízení pro překonání závislosti -  Branického sanatoria Moniky Plocové. Pomáháme formou pobytového programu i formou ambulantních individuálních programů pro překonání závislosti.

Monika Brenner (Plocová) 

www.monikaplocova.cz

www.facebook.com/mgrmonikaplocova

plocova@monikaplocova.cz