Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

O tom že si děláte reklamu píšou níže jiní. Mne překvapuje, že člověk, který založil a vede určitou instituci a měl by prokazovat nějakou úroveň dokáže napsat "hádky se stupňovali".

Celkově na mne váš článek působí jako snaživá agitka nepříliš nadané žákyně základní školy. Na reklamu je to dost slabé...

0 0
možnosti
VD

No nevím, fakt asi je , že soukromé zařízení může asi nabídnout větší komfort a možná intenzivnější léčbu. Ale nemůže nabídnout jiný léčebný postup. Jinak řečeno kdo nechce, tomu nepomůže ani soukromý ústav , a kdo je skutečně rozhodnutý, ten to zvládne i na náklady pojišťovny.

0 0
možnosti
Foto

Bohužel, je to napsáno velmi nepřesvědčivě.

A když jsem se podíval na profil vážené autorky - je to podbízení a nápadné podsouvání myšlenky, že v soukromém zařízení to umějí lépe. Na příklad, v jejím.

0 0
možnosti
JS

Držím palce, je dobře že se chce léčit sám, myslím že má naději! R^

0 0
možnosti
PJ

P82e86t12r 35J56í69l41e22k

25. 1. 2018 16:33

Moniko, držím vám i vašemu synovi pěsti. Takovéto situace znám a umím si představit co prožíváte.

Snad by bylo dobré aby po návratu z léčebny absolvoval pobyt v komunitě, budete mít nyní čas na to nějakou v hodnou najít.

Jinak bohužel musím souhlasit s "rejpavou" poznámkou pana Lisovského....

0 0
možnosti
Foto

J91a62n46a 45M25a33j96o88v49á

25. 1. 2018 15:51

Děláte si reklamu...

2 0
možnosti
AL

Budu rejpavý: Zdanit restituce!!!! Hamižné církve chtějí v restitucích co nejvíc peněz! Třeba i proto, aby mohly vybudovat léčebné ústavy, které by narozdíl od těch státních fungovaly...?

0 0
možnosti
  • Počet článků 105
  • Celková karma 21,88
  • Průměrná čtenost 1524x
"Pomáhám lidem překonat problémy, životní krize a závislosti. Otvírám v nich cestu do vlastního nitra, cestu k sobě.  Navádím je na nový způsob života bez úniků od sebe sama. Probouzím v nich smysl, stejně jako jsem ho kdysi probudila v sobě“.

Jsem žena, terapeutka, adiktoložka, jsem člověk. V životě jsem zažila spoustu příběhů lidí, kteří se dostali do závislosti na alkoholu či jiných návykových látkách. Před mnoha lety jsem závislost prožila. Díky svému poslání mohu zažívat příběhy těchto lidí, kteří si vybojovali zpět zdraví a kvalitní život, stejně jako kdysi já. Jsem autorkou léčebného pobytového systému v délce 33 dní. Jsem zakladatelkou prvního soukromého anonymního zařízení pro překonání závislosti -  Branického sanatoria Moniky Plocové. Pomáháme formou pobytového programu i formou ambulantních individuálních programů pro překonání závislosti.

Monika Brenner (Plocová) 

www.monikaplocova.cz

www.facebook.com/mgrmonikaplocova

plocova@monikaplocova.cz