Diskuse

Nalij si mě..

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nevím, prošla jsem si Váš web a ač je to otázka samozřejmě do diskuse, nevěřím v účinnost "rychloléčby" za 33 dní. Věřím, že zoufalí rodiče či blízcí závislých lidí vytřepou prasátko a pokusí se, ale jednoznačně mi tu chybí jeden z nejdůležitějších terapeutických faktorů - čas.  Mám dojem, že zhuštění programu nepomůže, mozek prostě potřebuje podmínky a plynutí minut a hodin. 

Že byste dokázala zázrak, který ostatní adiktologové neznají? Inu, je to možné. A cesta k Nobelovce otevřená.... Nu, nevím.

3 0
možnosti

Reklama na sebe. Podle kodexu nepřípustné.

Podle etiky a vkusu - amorální. Gratuluji.

A cena ve vašem "ústavu"? Přes 1800 za den? To už ani nekomentuji.

Jste .... , paní Plocová.

3 1
možnosti
Foto

To je velmi zvláštní představa o životě, nějak nevím, kdy lidem zbýval dostatek času na relaxaci, odpočinek, aktivní sport. Ať se dívám do historie, jak se dívám, nic takového nevidím. Pokud tedy za relaxaci a aktivní sport nepovažujete práci na poli od slunka do slunka či mnohahodinové šichty v továrnách. V horším případě robotu. Z nedávné minulosti za komoušů byly zase dost omezené možnosti relaxace i těch aktivních sportů.

3 0
možnosti

Přesně tak. Pili dělníci a nádeníci - ti dokázali propít celou výplatu. A kolik sedláků svým pitím "přivedlo grunt na buben"! O karbanících platilo totéž. O workoholismu se v historii nepíše, protože se nepovažoval za duševní nemoc, ale za příkladnou pracovitost. A do alkoholové, případně drogové pasti upadali i ti, kteří se relaxaci a sportu mohli věnovat bez omezení.

1 0
možnosti
Foto

Nemůžu jinak, než kliknou karmu a po přečtení minulých příspěvků se jen ptám...kde jste se tak dlouho toulala???R^;-)

0 1
možnosti
Foto

Samozřejmě, že kliknout8-o.,.ale to nic nemění na otázce. Máte zajímavá témata.

0 0
možnosti
  • Počet článků 105
  • Celková karma 21,88
  • Průměrná čtenost 1524x
"Pomáhám lidem překonat problémy, životní krize a závislosti. Otvírám v nich cestu do vlastního nitra, cestu k sobě.  Navádím je na nový způsob života bez úniků od sebe sama. Probouzím v nich smysl, stejně jako jsem ho kdysi probudila v sobě“.

Jsem žena, terapeutka, adiktoložka, jsem člověk. V životě jsem zažila spoustu příběhů lidí, kteří se dostali do závislosti na alkoholu či jiných návykových látkách. Před mnoha lety jsem závislost prožila. Díky svému poslání mohu zažívat příběhy těchto lidí, kteří si vybojovali zpět zdraví a kvalitní život, stejně jako kdysi já. Jsem autorkou léčebného pobytového systému v délce 33 dní. Jsem zakladatelkou prvního soukromého anonymního zařízení pro překonání závislosti -  Branického sanatoria Moniky Plocové. Pomáháme formou pobytového programu i formou ambulantních individuálních programů pro překonání závislosti.

Monika Brenner (Plocová) 

www.monikaplocova.cz

www.facebook.com/mgrmonikaplocova

plocova@monikaplocova.cz