Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

papaya.

2. 5. 2012 12:59
smutné, pěkné :)

:-)

1 0
možnosti

milmen

2. 5. 2012 9:52
hezký článek

I takové články dnešní doba potřebuje. Mimoděk jsem si vzpomněla na to, jak jsem byla na pohřbu tatínka jedné mé kamarádky, velmi vzdělaného a hodného člověka. Měla jsem tam v jednu chvíli velmi, opravdu velmi silný prožitek. V jedné nečekané chvíli se něco otevřelo a najednou jsem nejen věděla, ale zcela a do hloubi duše i pochopila, že lidský život je úžasná a zázračná věc. Každý lidský život. Nezáleží na tom, zda je člověk vědec nebo žebrák, komunista nebo konzervativec... Najednou jsem jakoby bleskem shůry pochopila až do morku kostí, že každý lidský život je projevem úžasné statečnosti, a každý je velký. Na ten krásný zážitek nezapomenu. Chtěla bych se do toho stavu otevření a pochopení vrátit, ale nejde to jen tak. Kdyby se člověk mohl každé ráno probudit a každý večer usínat s takovou zkušeností, musel by tu být asi ráj, a tak snadné to zase nemáme.

Děkuji za článekV

2 0
možnosti
  • Počet článků 105
  • Celková karma 21,88
  • Průměrná čtenost 1524x
"Pomáhám lidem překonat problémy, životní krize a závislosti. Otvírám v nich cestu do vlastního nitra, cestu k sobě.  Navádím je na nový způsob života bez úniků od sebe sama. Probouzím v nich smysl, stejně jako jsem ho kdysi probudila v sobě“.

Jsem žena, terapeutka, adiktoložka, jsem člověk. V životě jsem zažila spoustu příběhů lidí, kteří se dostali do závislosti na alkoholu či jiných návykových látkách. Před mnoha lety jsem závislost prožila. Díky svému poslání mohu zažívat příběhy těchto lidí, kteří si vybojovali zpět zdraví a kvalitní život, stejně jako kdysi já. Jsem autorkou léčebného pobytového systému v délce 33 dní. Jsem zakladatelkou prvního soukromého anonymního zařízení pro překonání závislosti -  Branického sanatoria Moniky Plocové. Pomáháme formou pobytového programu i formou ambulantních individuálních programů pro překonání závislosti.

Monika Brenner (Plocová) 

www.monikaplocova.cz

www.facebook.com/mgrmonikaplocova

plocova@monikaplocova.cz