Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

zuzana.vrzalova

30. 12. 2011 14:30
Dobrý den

Já jen, že vás ráda čtu, tak chci jen popřát hezkej den :o)

Zu

0 0
možnosti

monikaplocova

30. 12. 2011 14:43
Re: Dobrý den

Díky...vážím si toho. Moc zdravím...Monika

0 0
možnosti

nepřítel posluchačů dechovky

30. 12. 2011 12:44
Hezký příběh

a hezky podaný, dle mého mínění máte talent (na rozdíl od mnoha jiných blogerů). 

A pokud ne, tak jste mne alespoň potěšila.

Děkuji  a přeji příjemný Nový rok.

1 0
možnosti

monikaplocova

30. 12. 2011 12:50
Re: Hezký příběh

Já děkuji.... Monika

0 0
možnosti

lesicatko

30. 12. 2011 12:17
Fajn, ale

Riešili ste už skutočný problém ? Lebo toto bolo o ničom....

U nas Vlado Schwandtner, predtým cca 20 r  ´tažký alkoholik dava do poriadku deti, ktoré prepadli drogam, fetu, alkoholu...a darí sa mu. Pretože on ten zapas nad závislosťou zvladol a verí, že ked už aj on to zvládol  :) ale pravdepodobne to sranda nie je, len ma úžasne dobré srdce a vie pomoť tam, kde už ostatní haddžu flintu do žita.

Robíte také niečo aj Vy ?

 Len na ukážku...http://www.drogy-sos.sk/zuzka-ktora-milovala-kone/

1 0
možnosti
  • Počet článků 105
  • Celková karma 21,88
  • Průměrná čtenost 1524x
"Pomáhám lidem překonat problémy, životní krize a závislosti. Otvírám v nich cestu do vlastního nitra, cestu k sobě.  Navádím je na nový způsob života bez úniků od sebe sama. Probouzím v nich smysl, stejně jako jsem ho kdysi probudila v sobě“.

Jsem žena, terapeutka, adiktoložka, jsem člověk. V životě jsem zažila spoustu příběhů lidí, kteří se dostali do závislosti na alkoholu či jiných návykových látkách. Před mnoha lety jsem závislost prožila. Díky svému poslání mohu zažívat příběhy těchto lidí, kteří si vybojovali zpět zdraví a kvalitní život, stejně jako kdysi já. Jsem autorkou léčebného pobytového systému v délce 33 dní. Jsem zakladatelkou prvního soukromého anonymního zařízení pro překonání závislosti -  Branického sanatoria Moniky Plocové. Pomáháme formou pobytového programu i formou ambulantních individuálních programů pro překonání závislosti.

Monika Brenner (Plocová) 

www.monikaplocova.cz

www.facebook.com/mgrmonikaplocova

plocova@monikaplocova.cz